2014. december 28., vasárnap

Chapter 19. - Old/New Friend


- Bella, figyelj. Harmincadikán tényleg, el kell velem jönnöd. Megértem, hogy nem akarsz, de... A te érdekedben.
- És, mond Parker, miért pont Halloweenkor?
- Mert tudomásomra jutott, hogy az után 2 nappal, eljönnek érted. Először, csak beszélgetni akarnak. Aztán a következő találkozáskor, megtudod, azt amit mondtam.
- És, jöhet velem valaki? Vagy valakik??
- Kikre gondolsz? ~Jó kérdés...~ Erre a szőkére? Vagy...
- Nem... tudom.
- A jóslat, mindenképpen be fog valósulni, ha akarod ha nem. A 3 fiú közül az egyik, biztos, hogy örökre veled lesz, és..
- HÉ!- szakítottam félbe- Szóval, az is lehet, hogy ő csak a barátom lesz?
- Hát, a jóslat, azt nem mondja, hogy össze kell vele házasodnod, vagy hogy gyerekeitek lesznek... Úgyhogy, igen. Gondolom. Lehet.
- Ez... Ez remek!- álltam fel- Ömm.. Most megyek, majd még beszélünk!
- De.. de..- mondta. Nem vártam vele. Kiszaldtam az ajtón. Ott álltak ketten. Megfogtam Luke kezét, s húzni kezdtem. Bementünk a szobánkba, belöktem az övéve, és leültünk az ágyára.
- Mitől vagy ilyen boldog? Úgy mosolyogsz...- kérdezte. Olyan aranyos volt, kis gödröcskék jelentek meg az arcán. Persze, erről eszembe jutott két cukibb, és helyesebb gödröcske... De gyorsan eltereltem róluk a gondolataimat.
- Mosolygok? Nem vettem észre! ... Képzeld! Parker azt mondta, hogy nem kell szerelmesnek lennem abba a fiúba, vagy, elvennem, és gyereket szülni neki!
- Mi?- nézett rám zavarodottan. Megértem...
- Nem kell együtt lennem egyik fiúval sem! Bár ebből már volt kettő...-mondtam halkan.
- Szóval, te már tudod, hogy ki a három fiu? Várj, mi az hogy "ebből már volt kettő"???
- Hát, hogy.. izé.. öm... tudod... semmit.... csak... Nos, én most asszem' megyek.- álltam fel, bár ő vissza húzott. Egészen az arcáig húzott, de ott megállt.
- Akkor, most meglesz a harmadik is..- suttogta.
- De veled..- nem hagyta, hogy befejezzem. Ő törökülésben ült az ágya szélén, én behajlított térdel, tornyosultam felette. Az egyik kezével a kezemet fogta, a másikkal, a nyakamat, s közelebb húzott. Egy rövid csókot adott, de gyorsan elhúzódtam.
- Most csókolóztam veled másodszorra...- suttogtam. Éreztem, hogy még a fülem is piroslik.- Luke, ne haragudj, de tényleg nem akarok senkivel sem járni, vagy akármit csinálni. Oké?
- Oké. Bocs...- mondta, nem igazán kedvesen. Harmadik. SZUPER!
    Mikor kifelé mentem, Pezz éppen felém tartott Parkerrel.
- Bell! Figyelj. Van egy ötletünk. Tudod, teljesen kiment a fejemből, hogy a szüleink, hagytak rád egy kis házat. Be kéne költöznöd. Ott egy ideig nagy biztonságban lennél.- ~Igen, kérlek, tartsál fel, pont akkor, amikor sietek, mert van pár rohadt jó ötletem!!~
- He?
- Összepakolok neked, jó? Majd, megbeszéljük, mert látom most nagyon sietsz! Lehetne, hogy 2 órán belül  visszajössz?
- Persze, akkor, majd jövök! Sziasztok! - Meg sem vártam, hogy ők is elköszönjenek, már a lépcsőn szaladtam le.
    Megérkeztem a fiúkhoz. Be sem csengettem, de már nyitottam az ajtót. Zayn éppen a konyhában sertepeltelt. Odamentem, és hátúról megöleltem.
    A 4 fiú, nekem, olyanok mint valami teddy macik. Olyan jó őket ölelgetni. És én soha nem kerestem úgy fiút. Én mindig csak barátkoztam velük. Ez már csak hab, a tortán.
- Szia Zaynee! Mit csinálsz?- álltam mellé.
- Öm.. Minek látszik?
- Szerencsétlenkedésnek!
- Köszi! Tegnap, Mikor bent voltunk Londonban, találkoztam egy lánnyal. Ő is vámpír. 410 éves, érted? Úr isten! Ráadásul olyan rockos-emós a külseje, és tudod, az nagyon bejön nekem!-rám néz- Oké, te is hasonló vagy, de te  Hazz.. Mármint... Segítesz kaját főzni?- kérdezte kínosan röhögve.
- Hazz mije vagyok?- léptem közelebb.
- Hát, tudod. Nálunk olyan "testvéri" becsület van, hogy ha nekem tetszik az a lány, a másik nem csap le rá. Nagyából ennyi.- vetett oda egy hatalmas mosolyt.
- Aha.. Ejtsük. Mit főzöl, és minek? Nem mondtad meg, csak a lányról beszéltél.
- Oh, igen. Rég randiztam, és mivel nem vihettem vért zabálni, ezért elvittem vacsorázni. Jól alakultak a dolgok, és gondoltam, hogy meghívom, hogy együnk megint. Igent mondott. Kb 2 óra és itt van. Ráadásul, nem tudok főzni! Elővettem az összes edényt, megy vettem csomó mindent, de fogalmam nincs mit csináljak.
- Segítek, jó?- néztem rá szánakozva.
- Jó! Elfogadom, ha ennyire akarsz!
- Nos.- Kinyitottam a hűtőt, megnézni, miket vett Zaynee. Végignéztem, s rögtön eszembe jutott a pizza. - Pizza.
- Pizza? Ennyi mindent vettem a semminek? És mégis honnal szüljek pizzát, drága Bell?
- Idióta!- csaptam a homlokára- Nem rendeled, hanem csinálod.- Kinyitottam a szekrényeket, végignéztem.- Van minden ami a tésztához kell. A feltétek, ugye, biztos, hogy van. Pizza.
- Te tudod. Lássunk neki.
- Oké. És, amúgy a többiek, hol vannak?
- Nem tudom. 3 Nap múlva, az egyik ismerősünknek esküvője lesz, és asszem' oda mentek segédkezni. Ó, és van egy titkom.
- Jó, akkor maradjon is titok!
- Harry azt mondta, hogy megkér, hogy gyere te is. Mind az öten vihetünk valakit. Bár már meg kellett mondani, hogy viszünk-e, de nekünk elnézték...- mosolygott perverzen. Rákérdeztem volna, de inkább, nem akartam tudni.
***
    Kész voltunk a pizzával. Nem vittük túlzásba, csak pepperónit, meg sajtot tettünk rá. Nagyon guszta volt. Zayn kivett mellé vért... oké... aztán megterítettem. Éppen indultam ki az ajtón, de mikor kiléptem volna, ott állt a lány, aki pont felemelte a kezét, hogy csöngessen.
- Jade?
- Liz?
- Ti ismeritek egymást?- termett mögém Zayn.
- Úgy látszik...
- Honnan?
- Liz, még amikor a bulizós időszakát élte, sokszor volt a mi bandánkban. Hány éves voltál akkor? 14-15?- igen. Tényleg ott lógtam velük. Ők mindig cigiztek, és a többi, én néha néha. Az egyik barátom "oda valósi volt" és engem is elrángatott. Jade volt ott a "főnök". Aranyos lány, mindig is bírtam, csak.. nem is tudom, sohasem voltunk kettesben.
- Aha.. kb. Tetszik a hajad. Várj, te, akkor is vámpír voltál már!! Hogy nem láttam?- csaptam a fejemre.
- Szóval tudsz róla? Stop. És ti?- mutatott ránk- Ti honnan ismeritek egymást? Honnan tudsz a vámpírokról?
- Zayneet kérdezd!- néztem rá- Ha Hazz hazaér, majd felhívsz? Beszélne kell vele, meg ha mind itthon vagytok, veletek. De, most menne kell. Költözködök, megint... Remélem még találkozunk. Jó étvágyat. - rántottam vissza a fejem Jade irányába.
- Tudtam, hogy csak Hazz miatt jöttél. Azon kívül, hogy leblokkolod a gondolataidat.- mosolygott.
- Dögölj meg!- mutattam rá- Sziasztok!
    Mikor megérkeztem, mind a három leopárd mintás és türkisz kék bőröndöm, kint várt, egy autóval, Pezzel és Parkerrel együtt.
- Indulhatunk?



      Sziasztok, Manók! Remélem jól telik a szünet! :D Óh, és még mindig kellemes ünnepeket! <3
      Puxx: Flói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése