2014. december 27., szombat

Chapter 18. - The Past


- Te nem vagy a bátyám!- Nevettem röhejesen.
- Miért fogod a fiú kezét? Ő is meg akar halni, mint Harry? Vagy mint Alex?- elindult Luke felé, de én félrelöktem.
- Fogd be a pofád! Semmi közöd, ahoz hogy... hogy! És válaszolj. Mit keresel itt?
- Látogatni jöttem! És most kérlek, térjünk a lényegre. Komolyan. Üljünk le.- Ő leült, Pezz vele szemben. Luke éppen elindult volna de szorosan fogtam a kezét, hátrébb léptem, s hozzá símúltam.
    Az igazságot megvallva, nagyon is féltem. Harry miatt, Alex miatt, Luke miatt, de legfőképp magam miatt. Nem mintha Halloween-kor elmentem volna vele, de...
- Vagy ne üljünk le. Oké. Nos. Perrie, kivinnéd a..-Luke ra mutatott- őt. - Pezz bólintott. Elengedtem, majd ők kimentek.
    Őszintén. Paráztam. Paráztam attól, hogy mi lesz.
- Bella. Tudod, "üzentem", hogy Halloweenkor eljössz velem...
- Csak, hogy tisztázzuk. Nem megyek veled seho..
- Hallgass... meg. Kérlek!- Szakított félre.- Evvel neked jót teszek. Mint tudod, te különleges vagy. És aki a különleges világban, különleges... Hát, tudod, azt akarja mindenki. Ha, tegyük fel, valaki megszerez téged. Csúnya dolgokra fog használni. Nem viccelek, de tényleg meg akarják hódítani a világot. Tudom, hogy rossznak, önzőnek és gonosznak tartasz.- Hát éppenséggel, önzőnek nem..-  De pont én vagyok az, aki megvédte a világot. Jó, nem csak én, még több százan, de érted.
- Értem.- fújtam ki a levegőt. Rengeteg mindent akartam kérdezni. Pl: meséljen azokról az emberekről, vagy mit ért a különleges alatt, és mégis hogy használnának csúnya dolgokra. Nem vagyok én egy báb. Úúú... nem is lennék. Utálom a bábokat! Hagyjuk! Csak azért nem szóltam, mert nem akartam félbeszakítani őt. No, meg féltem is, meg kíváncsi is voltam.
- Gondolom, most rengeteg kérdés merült fel benned,~ő is gondolat olvasó?~ ugyhogy ha gondolod.. mond.
- 5 kérdés. 1. Milyenek azok az emberek? Miért gonoszak? Vagy... Hogy érted?
- Hát... Szóval. Nekünk is vannak "uralkodóink". Egyébként, mi is nemesi családból származunk. Onnan. Olaszországban született meg az első természet feletti lény. Ő az első. Ő, mikor felnőtt, egyedül érezte magát. Aztán, megtetszett neki egy férfi. Átváltoztatta, és varázsló lett. Nekik született egy fiúk, majd egy lányuk. Az a lány, az ük, ük anyád. A két gyermek örökölte szüleik képességeit. A fiú, mikor már ifjú férfi volt, megölte a szüleiket, annak érdekében, hogy tudjanak magukhoz hasonlókat teremteni. Több száz embert változtattak át, szerte a világban. Aztán, a (már) férfinak született 2 fia, a nőnek egy lánya. A férfinek fejébe szállt a dicsőség. Megölte a testvérét. Úgy tervezte, ha felnő a lánya, megöli őt is. Annak érdekében, hogy a fiai közül az egyik legyen az uralkodó. Ám kettő dolog is keresztbe húzta a számításit. Az egyik az, hoz a két fia megölte, mikor 18 évesek lettek. Meg, a fiatalabbik fiú, megölte álmában a testvérét. A másik. A fiú tudta apai tervét, s meg is akarta valósítani, de a lány, "okosabbnak" bizonyult. Megteremtette a vámpírokat és a vérfarkasokat. Meg persze a te átkodat. Azóta, követik a gyerekek elődjeiket. Mindig hagynak 1-1 utódot mindkét családban. Bár, a férfi, tulajdonképpen elérte amit akart. Az ő fiai az uralkodók. ~ez aztán, a történet~ Ők, tudják, hogy a te segítségeddel, uralhatnák az egész világot. Sőt. Az egész univerzumot.
- Wáw....- Csak ennyi jött ki a torkomon. Ez olyan volt, mintha épen a brazil szappan operát néznék. Vagy, mintha az ókori görögök tv csatornáját. Pár percig csak néztem magam elé.
    Talán 3 hete, hogy ebbe a rohad iskolába jártam. 3 hét. Annyi információ ért, mintha... mintha egy egész évet hiányoztam volna a suliból, és lenne egy hetem, hogy megtanuljam. De, ha átgondolom. Végülis a kérdéseimre mindig válaszokat vártam. Mindig eltitkoltak előlem mindent. És most? Jó.. most is, de... de... legalább pár nap után úgy is elmondják. Remélem...
- Következő?- zavart meg elmélkedésemben. Bólintottam, s leültem vele szemben.
- 2. Én nem vagyok báb. Mégis hogyan irányítanának?
- Hát..- gúnyosan elmosolyodott - Szerinted, miért van az, hogy anyád és apád testvérei, majdnem mind, és az unoka testvéreid, no meg a testvéreid élnek?- Volt, egy sejtésem, de azt nem akartam! Mikor a szemébe néztem, olyan szomorúságot láttam a szemébe, mint... nem! Az lehetetlen!- Ők akarták. Miután megismered a rokonaidat, mert nemsokára meg fogod, nem akarod majd őket magukra hagyni. Először a nagynénjeid, és a nagybátyáid. Aztán az unoka testvéreid, majd jönnek a testvéreid. Bár lehet hogy a tesók előtt még a barátaid, esetleg az ismerőseid. Tudják, hogy sohasem volt igazi családod, ezért akiket szeretsz, mindent megteszel. Nos, ők ezt kellőképpen kihasználják. ... Nekik nem... nem számít, hogy hány ember, vagy nem ember hal meg. A céljukért, bármit! Tapasztalatból tudom.- Végig a szemét néztem. Ő nem. Ő csak meredt a padlóra. Mikor az utolsó mondatait mondta, egy- majd még egy könnycsepp csordult le az arcán. Utálom, ha sírnak. Olyankor én is sírnék.
    Tudtam, hogy a "tapasztalat" alatt, azt érti, hogy valakit elvesztett. Olyat, akit nagyon szeretett. Akár szeretem, és elfogadom bátyámnak, akár nem. Sajnáltam.
    Rá akartam kérdezni, hogy mégis hogy érti, de nem volt hozzá szívem.
- 3. Hogy érted, hogy különleges?
- Egyszerű.- nézett fel rám, pillái alól- Más. Más ez a hely. Más világban élünk, mint amiben te éltél eddig. Fogalmad nincs, hogy mibe cseppentél. Sajnos. Te is más vagy. És, mint mondottam, csak más szavakkal: Más vagy, ebben a más világban. Most érted?- kérdezte. Én lazán bólintottam.- Kövi?
- 4. Te... te kikkel élsz? Harry mesélt valamit, de nem igazán értettem.
- Mint a vérfarkasoknál a falka, nálunk ez klán. Én vagyok az alfa. Szóval, ha valaki el akarja hagyni a területünket, akkor tőlem kell engedélyt kérnie, meg ilyesmik. Ömm... Skóciában élünk.
- 5. Te, miféle.. ömm.. lény vagy? Hibrid. Oké, értem, de, fogalmam nincs, hogy az mi. Félig vámpír és félig vérfarkas. Ez is megvan.
- Hát. H akarok, vért iszom az emberek nyakából. De, ha akarok, átváltozhatok farkassá.
- Király...- mondtam. Lehet, hogy fura, de kezdtem megkedvelni őt. Nem mondott semmi olyat, ami alapján összebarátkozhattam volna vele, de.. Ez van.




     Sziasztok, Manók! Mégis itt vagyok, csak egy kicsit előbb! :D Ömm... Továbbra is kellemes ünnepeket! :3 Óh, és nézzetek ---> IDE. Frissült a karakter oldal :)
      Puxx:Flói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése