2015. február 23., hétfő

ll. Chapter 1. - The New Start.

     1 hét telt el úgy, hogy a szobában, az ágyamban gubbasztok, és nézem a tv-t, vagy sírok, esetleg alszok. Amióta... a testvérem, elment, senkihez egy árva szót sem szóltam.
     Nem taglalom, menyire fájt, mert gondolhatjátok, hogy menyire.

************

      Perrie jött be hozzám, egy nagy bögrével a kezében, miközben én bámúltam a tv-t. Leült az ágyam szélére, és  meg simogatta a fejemet.
- Figyelj. Hidd el, elhiszem, hogy nehéz. Én már túl estem egyszer rajta. De ki kell beszélned magadból. Már attól jobb lesz. Komolyan! Ha... ha van valami kérdésed, ki vele!- mondta a szokásos kedveskedő hangján.
- Miért van a sírköven fordítva a felirat?- szólaltam meg. Perrie arcán egy őszinte mosoly jelent meg.
- Ez egyfajta szokás. A családunkban mindig fordítva van.
- És a hajam?- fogtam meg. Ó, igen. Azóta, egyszer vörös, egyszer szürke. Inkább akkor vörös, ha felzaklatom magam, Matty miatt.
- Nem tudom. Figyelj,-állt fel mellőlem- már úgy is összepakoltam neked. Holnap. Indultok Parkerrel, és szerintem Aeron is veletek megy. Bár...
- Perrie!- kiáltottak lentről.
- Gyere fel, Parker.- kiáltott vissza. Par, fel is jött, majd megállt Pezz mögött.
- Beszél már?- bökött felém. Pezz bólintott.- Szuper. Öltözz, Bella. Indulunk, most.

***

     Könnyes búcsú után, felszálltunk a repülővel. Parker fapados repülő jegyeket vett, nem mintha bántam volta. Igazából, nekem nagyon mindegy volt. 4 szék volt egymás mellé rakva, két oszlopba. Az ablak mellé ültem, mellettem Aeron, aztán Parker. Mellette, valami öreg hapi ült, aki egyfolytában dünnyögött. Mögöttünk, ült a 4 fiú.
     Jade nem jött velünk. Bántam, mert jó lett volna, egy lány, akinek a vállán sírhatok, és a többi. De, megértem, miért nem jött. Jade-nek van egy testvére. Emma. Ő "még" csak 14 éves. Jade elmesélte, hogy a szüleik elhagyták őket, így ők az utcára kerültek. Akkor egy vámpír, átváltoztatta Emmát. 2 évig vártak, és utána változott át Jade. Szóval, a húga nem akart velünk jönni, és ezért nem tartott velünk ő sem. Bár, szívesen megismerkedtem volna Emmával.
     Szóval, már 2 órája utaztunk. Nem is értettem, mert azt hittem, Skóciába megyünk. Persze, egy szóval sem mondta senki, hogy oda megyünk, csak Harry... Ő mesélte, hogy ott tanyázott.
     Szándékosan nem esett szó Harryről. Esküszöm, nem is gondolkodtam róla, sőt még eszembe sem jutott. Mattyt fontosabbnak tartottam. De aznap, reggel, amikor felébredtem, megcsörrent a nyaklánca a nyakamban. Mielőtt Pezz bejött, agytekervényeim megállás nélkül dolgoztak. Haragudtam rá? Nagyon. Szerettem-e még? Nagyon.
     Ismét szóval. Az a bácsi csak motyogott és motyogott. Nem bírtam tovább. A fiúk mellettem aludtak, így előre hajoltam, és megvártam, amíg a bácsi rám néz. Rá vicsorogtam, majd ezen a napon másodszorra, megszólaltam.
- Befogná? Kérem!- suttogtam. A bácsi szemeiben fehér fény gyúlott, majd mosolyogva bólintott. ~Szupi, ilyet is tudok?~
      Visszatelepedtem a helyemre, ám lopva hátra néztem. Ők is aludtak. ~Nagyszerű, csak én nem vagyok képes rá?~
      Erre a gondolatra rá, pár perc múlva, elaludtam, de úgy, hogy arra ébredtem, Aeron bökdösi a vállam.
- Hé, prücsök, megérkeztünk!
- De, hova?
- Hawaii-ra!
                                                                                         ***

      Miután leszálltunk a repcsiről, utaztunk fél órát busszal a városon át, majd egy part menti úton haladtunk tovább. Aztán, megérkeztünk. A lélegzetem elállt a látványtól.
     49 kunyhó volt, a vízen. A vízen! Még egyszer: 49 kunyhó a vízen!!! Elaléltam a látványtól.
     Parker után mentem a mólón, mögöttem, a 3 bőröndömmel, és persze a többiekkel. A leges-legvégére mentünk.
- Ez a kettő a tiétek, döntsétek el, ahogy akarjátok!- nézett a 4 fiúra Parker- Ez a tietek Aeronnal.
- Nem lehetne, hogy én egyedül leszek? Mégis csak én volnék a nő!- mondtam halkan.
- Hát...- vakarták a tarkójukat- ha szeretnéd! Akkor ez a tiéd!- mutatott maga mögé.
     Mikor beléptem, ismét elájultam! Nem volt nagy, vagy ilyenek, de egyből otthonomnak tartottam. Az ajtó a kis fal közepén volt. Bal oldalt, volt egy hatalmas szekrény, mellette egy komót, egy ágy, és ismét egy komót. Az ággyal szemben, volt egy nagy, sík tv. Az ágy másik oldalán, egy kis polc, amin egy mikró, s mellette, egy mini hűtő. Beljebb, a térből, már csak egy folyosó lett. A folyosón volt egy ajtó. Ott volt a fürdő, egy wc-vel, egy kéz mosóval, és egy nagy káddal, ami előtt függöny volt. Onnan kilépve, megpillantottam az erkélyt. Fantasztikus kilátást adott a nyílt tengerre. A teraszon volt egy kerek asztal, két hozzá tartozó szék, támla nélkül, ami be volt tolva az asztal alá, egy hinta szék, és a sarokban, egy napozó ágy, összehajtva. Ha nem lett volna összecsukva, úgy is elfért volna, sőt még +1 is.
      Éppen pakolgattam a ruháimat, kb. 20 perce, mikor kopogtak. Kinyitottam.
- Hé, jössz kajolni?- kérdezte Louis.
- Aha....
- Te úr isten! Hozzám szóltál!- csapott a homlokra. Egy mosolyt eresztettem az arcomra, amitől ő felbátorodott, és átkarolt.- Tudod, mit tudtam meg?
- Mit?
- Azt, hogy ez az egész, a bátyádé!- mutatott körbe- Bizony! Ez itt a klánja. 49 kunyhó van, és 98 ember költözött ide, beleértve minket. 45 nő, és 53 férfi. És kábé, olyan idősek mint mi, körül belük. És, ahova most megyünk, ott van a "fő épület". Ott vannak a gyűlések, és a kaja is.
     Kb 110 férő helyes volt az a hely. Fa asztalok, fa székek voltak. Ettől eltekintve, úgy nézett ki, mint egy iskolai menza. Óh, és ne feletkezzünk meg, a medencéről, ami ez mellett volt kint.
     Mindenki bent volt. Amikor bementünk, mindenki engem nézett. Egy kicsit furi volt, de én csak mentem, és sorba álltam. Hát, a kaja hambi volt, és olyan íze volt, hogy utána, nem hogy megnyalod, mind a tíz ujjad, de még le is rágod őket!
     Miután végeztem, szó nélkül felálltam a helyemről, és visszaindultam a szobámba. Megjött a kedvem az úszáshoz, így átvetkőztem, és a teraszra mentem. Leraktam a törölközöm , a korlátra ültem, átlendültem, majd le ugrottam.




      Sziasztok, Manók! Nos, hoztam a kivételes részt! Még egyszer bocsi, Viku, és Hajrá! ;) Tudod mikre gondolok! :* De azért vigyázz magadra! <3  Na, szóval, ezentúl is szombatonként érkezek, sőt most szombaton is lesz! Jó olvasást!
      Pux:Flói

2 megjegyzés: