2015. január 10., szombat

Chapter 24. - Drink!

   1 nap. 1 nap van a bálig.
    Az edzés. Hát, fejlődtem. Jók a tanáraim, és az órák is. A hangulat a maxon, úgy, ahogy én.
    A tanulás. Szintén. 2 két alatt többet tanultam, mint amióta itt vagyok, összevéve, és kétszerezve. Valamennyire, kezelem már a tüzet, a vizet, a jeget, a szelet, és a földet. Pillanatok alatt megnövesztek egy facsemetét. Stb...
    Harry. Minden, normális. Márha egy vámpír és egy boszorkány szerelme normális. Egyáltalán egy vámpír, és egy boszorkány normális? Mindegy...
    A bál. Természetesen, Hazzával megyek. Meg jönnek a többiek is. Lerendeztem Pezzel, mert, ugye ők segítettek nekem, meg minden. És, ugye, elmegyünk Parkerrel, Isten tudja, hogy hova, mert nem vagyok biztonságban. Ebből kifolyólag, sehol nem vagyok biztonságban. Szóval, kaptam arra a maradék pár napra, gardedámokat, vagy ha úgy jobban tetszik, őröket.
    Pezz, azt mondta, hogy szabad napot kapok, és, hogy mennyek be Londonba, és keressek valami ruhát. Szerencsére, nem kell beöltözni, valami idiótának, hanem ez egy rendes bál. Elhívtam magammal Jade-et. Illetve, először, mondtam Zayn-nek, hogy hívja őt el, s miután megtette, megtettem én is.
    Szóval. Jade átjött hozzám, még előző este, és itt aludt. Felkeltünk, s reggelizni mentünk. Elmentünk a Lovely-be, s ott ettünk. Aztán, mivel Jade vámpír, kellett neki vér, így átszaladtam a fiúkhoz.
    Fél óra múlva, ő a sajátján, én az én motoromon, elmentünk. Kissé sokat utaztunk, de kettőször megálltunk, úgyhogy, az az 1 óra, nem volt olyan sok.
- Hé, ezt tetszik?- mutattam rá, egy fekete, dögös, de mégis elegáns, térdig érő ruhára.
- Csajszi, nekem nem kell ruha. 410 éves vagyok. Nem ez lesz az első bálom!- mosolyogta- Inkább magadnak nézegess! Milyet szeretnél? Mármint, milyen színű, stb...
- Hát... Talán, egy rózsaszínt. Tudom, nem a legjobban, az én stílusom, de... bejövős.
    Telt-múlt az idő, de nem találtunk semmit. Éppen mentünk kifelé, mikor a kirakatban, megláttam A ruhámat.
    Rózsaszín, földig érő, nagy fodros, és mégis elegáns. A tökély. Ő volt a nagy Ő!
    Haza mentünk. Jade azt mondta, hogy majd este visszajön, de van egy kis dolga. Beleegyeztem.
    Unatkozni kezdtem. Kajába fojtani sem tudtam unalmam, mert már dél után 3 óra volt. Mit ennék, uzsonnát, hogy hízzak? A tv-ben természetesen, nem volt semmi érdekes. ~Igen, van 1000 meg 1 csatornám, de amikor néznék valamit, akkor egy értelmes műsor sincs...~ Szívesen játszottam volna Fullmoon-nal, de ő meg aludt. Nem akartam felébreszteni, had aludjon. Így hát, nem maradt más választásom, minthogy átmegyek hőn szeretett fiaimhoz.
- Helló, ismét.- csuktam be magam mögött az ajtót.
- Szia!- megint kórus próba... A tv előtt ültek, és xbox-oztak.
- Mit csináltok?- kérdeztem, miközben mögéjük ültem, a kanapéra.
- Hát, éppen lealázom a srácokat.- mondta önelégülten Harry.
- Csak azért, mert fiatalabb vagy nálunk!- háborgott Louis.-  Én a romantikában vagyok jó! Tudod, az mi időnkben, tudtuk mi az a romantika. De most? Elég egy lányra rámosolyognom, és megkérdezni: Jössz? És máris elalél, s beleugrik az ölembe.
- Oké, nagypapi, nem vagyok kíváncsi a szexuális életedre!- motyogtam.
- Te is beleülhetsz a nagypapi ölébe...- mosolyogta pajkosan, mire Harry vállba lökte.
- Beszállsz?- kérdezte Liam
- Nem, nem szeretek videó játékozni.
- Én sem!- jelentette ki Niall- Csak mindig rám kényszerítik, hogy játsszak!- durcizott, s felállt.
- Hé! Még nem fejeztük be!- kiáltott fel Zaynee.
- Leszarom!- odajött hozzám, leült, lefeküdt, és a fejét az ölembe fektette.- Simogatsz?
- Persze, még mit nem! Mennyetek egyenesen szobára nem?- zsörtölődött Harry, miközben tekintetét nem vette le a képernyőről.
- Jaj, Harry! Tudod, hogy nem tennék vele semmit... csak ha ő kéri!- mosolygott rám Niall.
- De ő nem fogja kérni!- nyammogta a szavakat, mint egy 4 éves- Ugye?- nem válaszoltam. Nem azért mert egyet értettem vele, nem is azért mert nem. Éppen, a tv-t bámultam, és elbambultam. Kizárom a világot, ilyenkor. - Ugye?- kérdezte még egyszer.- Ugye??- nézett hátra. Mivel nem figyelt a játékra, ki is esett egyből.
- Há! Köszi, Bella!- járt örömtáncot Louis, mert megnyerte.
- Mi? Miről van szó?- ráztam meg a fejem.
- Ugye?
- Mi ugye?- néztem rá ijedten.
- Azt mondtam, hogy nem tennék veled semmit, hacsak nem te kérnéd. Erre Hazza azt mondta, hogy te nem tennéd. Ugye? Ugye?- mosolygott Niall.
- Hát, Harry, el kell, hogy keserítselek.
- Miért? Nem szeretsz?- nézett rám kiskutya szemekkel. Olyan cuki volt!
- De. De, adódhatnak olyan helyzetek, amikor, meg kell, hogy csókoljon, vagy harapjon, vagy bármi. Ki tudja, mikor mibe botlik az ember. Érted...- a zoknimig pirultam, magamtól.
- Chh...- fordult meg, s lehajtotta a fejét. Niallét, kiemeltem az ölemből, Harry mögé térdeltem, átöleltem, s az arcára nyomtam egy puszit.
- Hülye...
- Vadóc...- rövid csókot adott, majd felálltam, s az ajtóhoz igyekeztem.- Hova mész? Most jöttél!
- Át megyek hozzám, és hozok alapanyagot. Sütök sütit.
- Segíthetek?- kérdezte Niall.
- Áthozni a cuccot, sütni, vagy meg enni?
- Ömm... Hát, mindenben, de főleg az utóbbiban.- kuncogta.
- Jó, gyere.
    Át mentünk magamhoz, s hoztunk mindent. Csokis, Smarties-os sütit csinálok. Azt mindenki szereti!
    Miután visszamentünk, neki álltunk. Összeállítottuk a tésztát, aztán rászóltam Niallra, hogy ha minden darabot megesz, nem lesz a sütibe, aztán, a maradékot beleraktam.
***
- Kész van már?- kérdezte az éhen kórászom, miközben a kanapé ültünk, és vártunk. Harry ült mellettem, s a fejem a vállán volt, s az ő keze az enyémen. Niall feje az ölemben, és simogattam. Tiszta idilli volt.
- Jaj, fiam! Hagyd anyádat pihenni! Egész nap mindent érted tesz, és te még nyavalyogsz itt neki? Ezért verés járna!- mondta Harry.
- Sajnálom, Apám, Anyám!
- Jajj, hülyék...- köröztem a szememmel- Ha már a szülőknél tartunk. 2 Vámpírnak lehet gyereke?
- Hát.. Ha mondjuk, téged és engem veszünk- oh, a hasam görcsbe rándult. Eddig, nem gondolkodtam, azon, hogy, mi lefeküdnénk egymással...- akkor, nekünk lehetne, mert te nem csak véren élsz. De ha, konkrétan vámpírra gondolsz, akkor, nem, nem lehet.
- Oh, értem.
- Miért? A szexen jár az eszed?
- Mi? Neem!- oké. Rákvörösen, felálltam, és elmentem a sütit megnézni. Hozzá nyúltam a sütő nyitójához, és az megégetett.
- Ááá! A kurva...- aztán magamban is káromkodtam egy sort.
- Mi van?- teremt mögém Harry. Aztán megjelentek a többiek is.
- Csak...- mutattam a kezemet neki. A két kezébe vette, s úgy nézegette. Nem csak az egyik ujjamat égettem meg, hanem az egész tenyeremet is. Homár vörös volt. Kikaptam kezeiből, és víz alá helyeztem. Nagy megkönnyebbülés volt. Az biztos.
- Jobb?- jött közelebb Liam.
- Persze. Kinyitnátok a sütőt. Nincsen sütő kesztyűtök. Amúgy.
- Hé, fent a szekrényemben csak sütőkesztyűket tartok, csak még nem hoztam le!- mondta komolyan Lou.
- Jah, bocs!- kacagtam.
- Kész van. Meg sült. Finom lett!- mondta teli szájjal Niall.
- Köszi.- mosolyogtam- Ha megkérlek, kiszedsz egy tálra párat? Azt elvinném.- Niall rábólintott.
- Bella. Jobb?- suttogta szomorúan, mellőlem Harry.
- Hát, nem nagyon. Állatira fáj!- kivettem a víz alól, miközben, megtörölgettem a másik kezemmel a könnyes szemeimet. Az egész kezem vér vörös volt, sőt, hajszál erek is látszódtak. Meg persze, tele volt vízhólyagokkal. Mikor kiegyenesítettem a kezemet, a bőr húzódott, még egy milliárdszor jobban fájt. A jobb kezem csak úgy remegett. Még nem éreztem ilyen fizikai fájdalmat, egész életemben.
- Gyere!- biccentett a fejével, majd megfogta a bal kezem, s elindultunk fel. Bementünk a szobájába.- Ülj le az ágyra. Megmosom a kezemet.- le ültem a szélére, és ő fél perc múlva vissza jött, s mellém telepedett. Levette a pulcsiját, s egy atlétában virított.- Tényleg, nagyon fáj?
- Ilyen még nem éreztem! Szerinted nyomot fog hagyni?- szipogtam.
    Nem mondott semmit. A csuklóját az ajkaihoz emelte, majd megharapta. Olyan hangot adott ki, mint amikor valaki beleharap egy almába. Megborzongtam.
- Igyál!



     Sziasztok! Hogy telt az 1. hét a suliban? Gondolom fáradtan. Na meg ez a szombati tanítás... Minden gyerek álma... Elnézést a kisebb késésért, de moziba voltam anyuval. A hős hatost néztük. Ajánlom, olyan jóóóó!!! <3
     Puxx:Flói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése