2014. november 15., szombat

Chapter 8. - Hi, Sexy!


   Már majdnem egy hét telt el, a Harryvel való, "nem is tudom, hogy nevezzem"-nek. Végülis', akkor nem mentem az erdőbe, de nem azért mert "veszélyes". Azért, mert nem volt kedvem, és inkább ismerkedtünk a fiúkkal.
   A suli, nos. Perrievel gyakorlok külön, és ha már majdnem beérem a többieket, ~amit kétlek~ akkor, egy osztályba kerülök Lukeval.
   Magák az órák, nehezek! ~Nehezek, mert életemben nem varázsoltam..direktből!~ Megtanultam, hogyan gyújtsak gyertyát, és hogyan oltsam fel- és le- a lámpát, anélkül, hogy elmegyek a helyemről. De a legfontosabb, hogy hogyan koncertráljak! Azt mondta Pezz, hogy az mindennek a kulcsa. Azt mondta, meglepően jól haladok, magamhoz képest!
   Mielőtt csütörtökön "haza" indultam volna, de Perrie megállított, a kapuban.
- Bella. Holnap, ha nem bánod, elmegyek utánad, és megnézem, hol és kikkel laksz. Felelős vagyok már érted!-emelte ki a "már" szócskát.
- Ahogy gondolod!- gyorsan megöleltem-ó, igen, jól kijövünk-, s máris a motoron voltam.
    Direkt nem vittem magammal sisakot, hisz' utáltam! És azt élveztem, mikor a szél a hajamba kap, mint már említettem... Mikor megérkeztem, leszálltam, majd a garázsba toltam Daemont.
- Helló! Valaki?-köszöntem, miközben levetettem sport cipőm. Válasz gyanánt 3 kezet láttam a levegőben, a kanapé mögül.- Nehogy megszólaljatok, igaz!- köröztem a szemeimmel, majd oda siettem. Zayn, Louis és Niall kártyáztak.- Hhííí! Póker? Beszállhatok?
- Majd, a következőbe. Milyen volt a suli?- Nézett fel a lapjaiból Zayn.
- Jó. Élvezem, csak kemény. De, már megtudom csinálni ezt..- Bevetettem a lámpa kapcsolgatós trükköt-és ezt-próbálkoztam a gyújtogatóssal, de balul sült el. Nem találtam gyertyát, de találtam virágot. Nos, nem akartam, de sikerült gyújtanom. A szívem sajdult bele.
   Lou villám gyorsan felállt, elvitte a tűzzel teli vázát, először eloltotta, majd kidobta a kukába a virágok maradványát. Fejüket rázva néztek rám.
- Nem baj. Legalább már valamit tudsz!-mosolygott Niall.
- Köszi, megnyugtató, hogy bízol bennem!!-mosolyogtam.- Holnap suli után Perrie átjön megismerkedni.
- Mi? Ne!- felpattantak(kivéve Louist, ő már állt), és egyszerre ellenkeztek, s jöttek fél méteres körzetembe.
- Miért?- kerekedtek el szemeim.
- Mert utál minket!- ~Mi ez kórus próba?~
- Mit tettetek?- nevettem fel kínosan.
- Kirúgattuk magunkat, mert össze rezzentünk valakikkel.- jelentette ki Zayn, gúnyosan mondva a "valakikkel"-t.
- Vérfarkasokkal? Pezz mesélte! Mármint nem pont titeket, hanem úgy, amúgy!- magyaráztam.
- Igen. És, nem örülne, ha velünk laknál. Biztosan elköltöztetne!- Aggodalmaskodott Niall- Ki csinálna nekem hajnali 4-kor szendvicset?
- Niall, még nem csináltam neked hajnali 4-kor szendvicset! Máskor igen, de nem olyan tájt! Tudod ki kel fel olyankor! És, itt szeretnék maradni, mert-~azt mégsem mondhatom, hogy: mert beleszerettem a haverjukba, de azért kinyírnám.. Jó, mondjuk, megkedveltem őket. Jó fejek, és Niall olyan mintha az öcsikém lenne, bár idősebb nálam. Meg, kicsit olyanok, mint a bátyáim. Wáw, tényleg kedvelem őket!? Pedig, én nem vagyok ilyen, meglátom, és megkedvelem ember! Jó, ők tényleg aranyosak, és vajuk be, tuti, hogy a vámpírok tökéletesek!~-... megkedveltelek titeket!- Igen. aztán, rájöttem, hogy Zayn közelében nem érdemes "gondolkodni". Elmosolyodott, és megölelt.
- Mire gondolt?
- Mond el...- könyörögtek, mint két kisfiú Louis és Niall. Zaynre néztem. ~Inkább mint két kis öcsi?~ Mosolyogtam.
- Igen, igaz!-nézett le rám- Nos, van egy ötletem! Niall, kiadja magát valami idősebb féfrinek, aki nem tűnik pedofilnak.-emelte rá az ujját- De, ne olyan öregnek, hanem mintha, már elvégezted volna az iskolát. Oké?- mindenki bólintott Zayn tervére. Megnyugodtam. Leültek előző helyükre, majd újra kezdték.
- Nem jössz?-intett Niall.
- Nem, inkább, elmegyek, hozok valami virágot, hátha találok valamit.
   A városban egy virágbolt volt, de az is 5-kor zárva. Voltak kertek, egy park, ahol voltak virágok, de, veszélyes vagyok, nem tolvaj! Elhatároztam, hogy elmegyek az erdőbe. Úgyis el akartam menni, és hátha találok valami növényt!
   A térképem segítségével, amit a motoromban hagytam, könnyen eltaláltam oda. Egyre beljebb és beljebb mentem, mígnem kiértem egy tisztásra. Meglepődtem, mert tele volt virággal. Egy-két szálra számítottam, erre kapok egy mezőnyit! Mennyi az esélye, hogy valaki londoni ősszel, talál egy virágzó rétet? Hát, ennyi!
   Óvatosan, nehogy rálépjek egyre is, keresni kezdtem nem pink virágot. ~Mégiscsak fiúkkal lakok együtt!~ Találtam pirosat, és fehéret, ami nekem tetszett. Azokból szedegettem, kettőt-hármat, majd a mező közepére pillantottam. Rózsa bokor.
   Elsétáltam odáig, majd szemügyre vettem. Roskadásig tele volt pirosló rózsával. Oda nyúltam, hogy letörjek egyet. S, ami akkor történt, hihetetlen volt. Ha nem lennék az ami, el sem hittem volna.



   A rózsa egyik virágtalan ága, kinyúlt, és óvatosan rátekeredett a kezemre. Tüskéje ugyan volt, de nem sebezett meg vele. Másodpercek múlva, letekeredett rólam, és a bokor 3 legszebb rózsája, pottyant a földre, elém. A szár végei, olyanok voltak, mintha metsző ollóval vágták volna le őket.
   Csak pislogtam, mint hal a szatyorban! ~ Hogy történt? Ez én voltam? Miért tettem volna?~- cikáztak át agyamon a gondolatok.
   Lenyúltam a virágszárakért, majd mikor az utolsót szettem volna fel, megsebzett. Kicsi, de érezhető vágást ejtett. Bár nem vérzett sokáig, de azért egy csöppet fájt. Olyan csípős érzés volt az. Aztán, a szívem, nagyot dobbant, de nem tudtam, hogy miért.
   Elindultam vissza, de eltévedtem. Egy nagyobbacska pataknál kötöttem ki. A városban már láttam, hogy átszeli azt, így gondoltam, elindulok annak a mentén. Daemonért pedig, megkérem, az egyik fiút, hozza el. Már sötétedett, szóval, minél előbb vissza akartam jutni. Mármint, nem félek a sötétben, csak nem a legjobb akkor "kalandozni".
   Sodrással szemben sétálgattam, a virágokkal a kezemben, már 10 perce, mikor megláttam, egy nagyobb faházat, amiben égtek a lámpák. Igyekeztem oda érni, majd bekopogtam.
- Szia! Segíthetek?-kérdezte egy kidolgozott testű, elég helyes korombeli srác, mosolyogva.



Halli, manóim!:D Elnézést a késésért, de valami gond volt a lefolyóval, és feljött a víz! Yes! És, túl vagyunk ezen a héten is. Alig vártam, hogy vége legyen a gólya hétnek! :) So, kellemes olvasást, és nyomot hagyni! :DD 
Puxx: Flói

2 megjegyzés:

  1. Nos ez kicsit érdekes volt de naaaaagyon jóóó !!!!!!
    HAMAR KÖVIT!!!! :D ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! ;) Majd, nemsokára, inkább sokára, megtudod a jelentését! :D

      Törlés