2014. október 4., szombat

Chapter 2. - New Town, New Life


    Igazából, nem volt soha sok barátom. Pláne nem lány. Mindíg jobban jöttem ki a fiukkal, mert ők nem pletykálnak, és nem veszik el a pasikat. Jó, kivétel Conor. Ő meleg, de nem veszed észre, míg nem hajt rá elötted egy fiura, aki neked tetszik és ő ezt tudja. Elég vicces jelenet volt... Mielőt eljöttem volna, ők is elmentek. De, amúgy volt egy lány legjobb barátnőm, de amikor szakítottam a bátyával, kicsit megváltoztak a dolgok. Mindegy, túlléptem rajta már. Hát, igen, így nem  fájt, hogy el kell mennem.
     Imááádom Daemont! Nem tudnék nélküle élni! Mikor a szél belekap a hajadba(oké, itt rám erőszakolták a bukósisakot), olyan mint mikor bicikilvel mész.. nem. Mint amikor vágtázól egy lóval, talán.
 Mikor 2 és fél óra múlva megérkeztünk Fallsmortba, lopva körül tekintettem, és igazság szerint tetszett. Kicsit hasonlított az 'Alkonyot'-ból a helyre, de szebb volt! Persze itt nem élnek vámírok, és sajnos sexi Jacob-ok sem! De tényleg aranyos. Pff..ja! Persze!
    10 perce voltunk a városban amikor láttam, hogy a fiuk lassítanak , így én is. Megálltunk egy domb aljában. Aeron kiszált, majd megközelített.
- Itt menny fel! Még te sem tudsz eltévedni. Nekünk van egy kis dolgunk. Fél óra, max 1 és jövünk! Ó, és keresd az igazgatót!- mosolygott. Bólintottam. Ők mentek tovább, majd én is. Az út kanyargós volt felfelé.  
Aztán megláttam.~Wáow~ Egy hatalmas, régi stílusú iskola. Előtte, egy nagy, nem is tudom, hogy nevezzem. Mondjuk egy nagy "medence"? Tényleg nem tudom, hogy mondjam, mindegy. Akörül bokrok, mellette két oldalt út, amin magához az iskolához eljutsz, s az út mellet néhány pad. Ott diákok ültek.
    Hát, tovább hajtottam. Egy-ketten felnéztek, gondolom azért mert nem nagyok szoktak ide motorral behajtani. Szóóval, megálltam a bejárati lépcső elött. Még a motoron ültem, mikor levettem a bukósisakot és olyan filmes mozdulattal megráztam a hajam. De csak egy okból. Az ajtóból, mikor megálltam, pont akkor lépett ki egy helyes szőke. Nirvana-s pólóban, és én is abban voltam, szóval...
    Leszálltam, majd észre vettem, hogy a szőkém, éppen felém sétál 3 másik cukival maga mögött.
- Szia!-mosolygott édesen- Tetszik a pólód!-magamban ordítottam.
- Köszi, a tied sem olyan rossz!-mosolyogtam vissza rá- Nem tudjátok, hol van az igazgató?
- De.-mondta bő szavúan  a férjem mögött álló másik férjem, aki a fején viselte a sálját.
- Éééssss...? Esetleg tudhatom?- fordítottam el a fejem 90°-ba.
- Jah, hogy azt is tudni akarod?
- Nem, csak idejöttem, hogy kikérdezzelek földrajzból, szerinted?-néztem rá értetlenül, mire ők felkuncogtak.
- Bocsi, Ash ilyen. Én Mickey vagyok. Ők itt Calum, Luke, és ugye Ashton. Felmész a negyedik szintre a főlépcsőn, és ahogy felérsz, pont ott lesz veled szemben.-mondta a színes hajú férjem  aki ezek szerint Mickey. Color full háta mögött bepillantottam, és amint levettem róluk a szemem, csak akkor vettem észre az égető és kíváncsi tekinteteket magamon.
- Oké,-a bukósisakom rácsatoltam Daemonra- köszi minden! Ciao!- köszöntem el olaszul, és szaladtam is fel a lécsőn.
- Várj, a te neved? Vagy neked olyanod nincs?- szólt egy idegen hang, gondoltam, hogy Calum férjemé, mert az övét még nem hallottam. Az ajtóból visszafordultam.
- Izabella Elisabeth. De a Bella, vagy a Lisa megteszi!- kacsintottam rájuk, majd fojtattam az utamat.




Hali! Noss, Remélem tetszett ez a rész is, annak ellenére, hogy naaagyon rövid. A következő, egy kicsit hosszabb lesz. :3
Várom a komikat, ha tetszik a blog iratkozz fel! <3 
P.S.: I'am a big fat idiot! Multor kettő 'Névtelen' hozzá szólást kaptam, hogy " tetszik a blog", vagy valami ilyesmi. Noss, köszönöm, és azért vagyok "big fat idiot" mert véletlen kitöröltem őket. NAGYON, NAGYON, NAGYON sajnálom, csak nem tudtam mi a tököm az a gomb/mármint nem a törlés-annyira nem vagyok sík/ ezért "ú, mi lehet az a gomb, had nyomjam meg" alapon megnyomtam. Tudom! Idióta sík vagyok, röhögj ki nyugottan. Legalább vidámabb leszel, egy kicsit! ;) 
Puszi: Flói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése